שושנה דמארי 4, חולון

שושנה דמארי 4, חולון

100 יחידות דיור

שם פרויקט היוקרה OPEN של סאדאב נבחר בזכות המשמעות של לגור בעיר ולהרגיש בכפר. OPEN לנופי בריזה הירוקים, OPEN לנופים האורבניים… “הכל פתוח” זאת לא סיסמא!

נוף פתוח

במציאות הצפופה של העיר מעטים הפרויקטים הממוקמים בנופים פתוחים סביב מקום מגוריהם. משרד י.דיק אדריכלים מיקסם את תכנון הדירות לחוויה של הרגשת המרחב הפתוח. חלונות גדולים בסלון נותנים לנוף להכנס פנימה ולהרגיש את עוצמת המיקום בכל חלון בדירה.

סביבת מגורים מושלמת

בפרויקט OPEN הדירות הינן מהגדולות והמרווחות בשכונות החדשות הנבנות בימים אלו בחולון. הדירות הינן בנות 4, 5 חדרים, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים ודירות גן. הבניין ממוקם במרחק של פסיעה מקאנטרי בריזה, קניון חולון, מבתי הספר מהמובילים באיזור וממתחם העירייה החדשה וגני הסיפור. 

בית בסטנדרט סאדאב

לובי הבניין כפול ומעוצב על ידי אדריכל פנים מוביל, ומשלב מועדון דיירים יוקרתי לאסיפות דיירים וימי הולדת. בכל קומה סמוך למעליות המהירות שוט אשפה. הכניסות לדירות תוכננו במרחק גדול אחת מהשניהוכמו כן מרפסות השמש מופרדות לחלוטין להרגשת פרטיות מלאה.

עיצוב חדש ויוקרתי

כחלק ממצוינות וחדשנות עיצובית בחרנו לתכנון הפנים של פרויקט OPEN את המעצב טל אלימלך – בוגר תואר ראשון לעיצוב פנים במכללה למינהל B.DESIGN אשר זכה בתחרות היוקרתית של המגזין בניין ודיור “למעצב פנים המבטיח לשנת 2016”, לתכנן את הלובי היוקרתי שתוכנן ועוצב באווירת מלון בוטיק ועומד בקו עיצובי חדשני יוקרתי ומקורי. הסטודיו נבחר ללוות את התכנון והעיצוב של הדירות היוקרתיות בפרויקט OPEN.